Va finns det för idioter egentligen?!

Fyfan vad jag är arg!!!

Jag träffade Alexandra idag i stan i göteborg, vi tänkte gå någonstans och fika, men vi var för fattiga för att fika på ett café så vi drog till hemköp och köpte en bulle och något att dricka där ist, mycket billigare ;)
så satte vi oss på Lejontrappan, (tror jag att det kallas) och vi satt där lugnt och snacka och matade duvorna lite, men helt plötsligt så kände vi att vi fick något blött på oss, och vi upptäckte med fasa att det var COLA!
Vi tittade upp där det kom ifrån, så var det två killar, en som stod med en mobil (filmade troligen) och en som skrek: "Jobbigt va? jävla tjockisar!"
Fan vilka idioter det finns asså!!!

Ja vi kunde ju inte sitta kvar där helt dränkta i cola, så  vi fick avsluta våran "Dejt"  hehe och hon drog hem till sig och jag till mig.
Man kan säga att hela dagen blev ju förstörd efter det dära...Var hur sur som helst, sa att jag kunde ta disken idag till Marcus så jag kunde tänka på något annat ett tag, och det funkade!

Sedan kom pappa och hämtade oss, sen satt vi (Jag, Jonathan, Jesper, Philip och Pappa) i bilen i ca tre timmar till karlskoga. Så ska vara här hela helgen, rätt skönt var ett tagsen man var här.

Nu har alla gått och lagt sig, men nyss så hade vi tittat på ett avsnitt av Angel, säsong 4 kanske inte världens bästa säsong, men Pappa och Meta (pappas sambo) har inte sett den säsongen så jag får kolla på den med dom tills vi kommer till säsong 5 den bästa och sista säsongen av Angel! =)

Ne nu ska jag kolla runt lite på nätet å se om man hittar nått kul.

Ha de!
Pusshej<3



Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

okej, ja alla tycker ju olika :)

2009-05-16 @ 11:51:19
URL: http://robertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0