Det är ju bara två veckor kvar!!

Det är bara två veckor kvar tills jag är fri från allt som har med skola att göra!
Den 29 maj tar jag studenten, Men jag börjar bli lite orolig, jag har ännu inte fått min studentmössa!
Jag hoppas verkligen att den kommer innan den 29, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Men allt annat är klart, Jag har min studentklänning, min vackra studentklänning :) mina skor, det ända som fattas  är ju jag ska fixa tid till en frisör oxå så ska klippa mig och färga håret. Men sen e allt klart, bara den jävla studentmössan kommer!!!



Idag åker jag hem från pappa, lite tråkigt, har jämt så trevligt här, tycker att dom kan betala min biljett så jag kan åka hem imon med tåg ist, är ju ändå ledig imon så, hehe
Men nej, jag ska sitta tre timmar i en varm bil med fyra (svettiga haha ) killar!
Aja, det e bara att sätta på mig mina hörlurar och lyssna på min underbara musik och bara blunda, så går det fortare hem.

hm, ne nu ska jag gå och packa ner alla mina grejer så jag inte glömmer något, som jag tyvärr alltid brukar göra. hehe

Ha de!
Pusshej<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0