Ibland kan man hata dom man älskar!

Asså, jag e inte lite arg just nu, på mina småbröder 13 och 15.
och det är inte bara idag som dom har gjort mig förbannad men idag så tog den yngsta några lite privata grejer som låg i min byrå, a jag vet inte vad han gjorde med dom, men antagligen fyllde dom med vatten, som småungar brukar göra med sånna grejer.. (ni vet nog vad jag snackar om, hehe)

åh jag blir så piss of, för det e inte första gången som han tar sånna av mig, bara för dom ligger synliga lixom!
Kan det verkligen vara så jävla roligt att göra mig förbannad???!
Sen när jag frågar han om dom så ler han bara och säger: nej jag har glömt vad jag har gjort av dom.
HAHAHA! Ja visst så jävla dum e jag inte!

Och sedan så går dom ut och in i mitt rum hela tiden, bara för jag har altandörren i mitt rum och vi har en stor studdsmatta utanför, men det tar lixom 2 sek att bara gå runt, hur svårt kan det va?!

Ni förstår nog nu att jag e väldigt irriterad på dom, dom e faktiskt den största anledningen till att jag vill flytta hemifrån snabbt, vill inte bo kvar hemma, men de e ju de, man måste ha pengar oxå för att kunna flytta hemifrån.

Fast bröder kan vara en pain in the ass ibland så kan dom vara jävligt goa och helt underbara, men det har inte mina bröder varit på ett bra tag, vi kan knappt vara i ett och samma rum fören det blir något tjaffs.
Ne usch! måste härifrån snart, så jag kan börja älska mina bröder igen, vi ser ju varann varje dag, och den första man ser på morgonen när man vaknar e ju varann osv.. man ser lixom varann hela tiden, de e ju klart att man blir irriterade på varandra eller? Är det bara så i våran familj? :O

Det e tur att Jonathan (kusinen) är här så att dom e ute en bra stund iaf, så slipper man dom ett litet tag iaf.
Det är faktiskt hemskt att känna såhär just nu, det känns som jag är världens störda,gnälligaste,elakaste och knäppaste syrra bara för jag känner såhär.
Kan man verkligen hata någon såhär mycket som jag gör, när jag vet att jag egentligen älskar dom??
Jag skulle ju lixom bli helt förstörd om det hände dom något, och man brukar la inte bry sig om man hatar någon?

Ne nu blev det många frågor i huvudet!

Kanske ska skriva lite finare saker som tex imorgon ska jag träffa Alexandra, en Tjej jag träffade på Twilight-träffen som jag var på i fredags, ska bli kul, har ingen aning om vad vi ska hitta på, men det blir säkert en jävla massa snack om Twilight och Robert Pattinson efter som vi båda älskar dom ämnerna. Vi tar säkert någon fika eller nått sånt oxå.=)
ska bli kul, att träffa någon som älskar Twilight lika mycket som jag! hehe

Ne, ska lyssna på lite på Taylor Swift just nu, har nyss börjat lyssna på hennes låtar, en fantastisk röst för att bara vara, var är hon 18?19? Bra låtar oxå ;)

vi hörs.

Ha de!
Pusshej<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, den e riktigt bra!

2009-05-14 @ 22:35:30
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0