Jobbat i helgen!

Hejhej!
Nu är jag helt slut efter jag har jobbat Lördag och Söndag, i Lördags var det helt kaos, ca 2,900 besökare och fyfan vad våfflor jag och Min Jobbarkompis fick göra! shit asså och all glass tog slut, ja det var fullständig kaos, men idag Söndag så var det hur lungt som helst, inte alls många besökare, fick typ bara sitta hela dagen, det kom la några kunder då och då, så de var en helt OK söndag iaf efter gårdagen, Gud vad ont i fötterna och bena jag hade på Lördagskvällen.
Har äntligen fått min fullständiga schema, ska Jobba i en kiosk,sen ett Café och sedan i glassbaren där jag jobbade hela förra året, så glassbaren kan jag ;)
Men gud i en vecka jobbar jag hela veckan 7 dagar! sen får jag bara ledigt i 1 dag sen jobbar jag 5 dagar igen!! :S så det e ganska jobbigt schema men jag får pengar så de e lugnt ;)

Imorgon får jag pengar!! så då blir det shopping som gäller ..Ska först en sväng till skatteverket och lämna in en blankett sedan stan här i alingsås. kan se om jag kan lägga upp bilder vad jag har köpt imon, i skolan på tisdag men bara Kanske! ;) vet ej om jag har tid med det.

Ne nu ska jag plocka ut mina linser sedan ska jag gå och äta något har inte ätit någon direkt lunch idag förutom två våfflor, hehe.

Ha de!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0