Just de ja!

Jag har ju glömt att berätta om att jag har ju färgar håret!!!
Skit snyggt, har nog aldrig vart såhär nöjd någonsin när jag har vart hos frissan =)
tyvärr kan jag inte lägga in någon bild på det eftersom jag har en urgammal dator som inte vill ta emot min mobil, och självklart har jag bilderna på mobilen.
så tyvärr inga bilder!:(

Jag har tre olika färger i mitt hår, underst så är det svart, sen ovanför det så e det rött som har tyvärr blivit lite rosa nu eftersom jag duschade igår =/ men längst upp så e det typ vitt! skit snyggt tycker jag ;)



Idag så skulle jag till skolan egentligen men sen... ja jag blev lat! haha
men iaf jag åkte kl två till göteborg för jag skulle möta en kompis i majorna, vi skulle vara hemma hos henne och se på film, efter en stund tänkande så blev det "Another cinderella story" en film med Selena Gomez och Drew seely tror jag att han heter..
Den var faktiskt helt OK, jag älskar ju sånna barnsliga filmer så jag kommer nog köpa den så småning om..
Sen efter filmen så satte vi oss vid köksbordet(fråga ej varför just där) och snackade en jävla massa skit, haha
vi snackade bla om hur vi var när vi var fulla och olika roliga händelser när vi hade varit ute och festat, och så klart snackade vi ju om Robert Pattinson (Love him) vi klämde till och med in lite Jonas Brothers, blev chockad när hon sa att hon oxå lyssnade på dom. ;) ja som sagt vi snackade om massa saker!
men tiden rann iväg kl var redan halv nio, och det var dags för mig att dra hem.
Men nästa gång vi ses e det hennes tur att komma hem till mig, och det blir förmodlingen film tittande oxå, för jag har miljontals filmer. ;)

Imon e det ledigt! wiie och på fredag oxå ;)
men sedan på lördag och söndag så jobbar jag:)
ja de e la min helg det, händer inte så mycket annat...

Ha de!
Pusshej<3


Bilden är här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0