shopping dag!

Igår fick jag ju pengar som sagt, så jag drog ner till stan och slösade några 100 lappar, hittade en massa fint. Tre par trosor, en klänning, en söt liten box som jag ska ha mitt smink i, ett par nya solglasögon eftersom mina andra blev snodda i skolan, och en maskara.
Sen när jag kom hem, tänkte jag vara snäll, så jag diskade upp all disk vi hade.
Efter en stund fick jag ett meddelande av ingen mindre än Fabio (mitt ex) Han ville att jag skulle hänga med honom till Borås, fast sen så ändrade han sig och det blev Partille ist. Så jag hängde på, var helt ok faktiskt:)

Men här är några bilder på vad jag har köpt!




Tre par trosor från Lindex.
Ta tre betala för två




Ett par vita solglasögon och en maskara  Nivea Nano från kicks
Solglasögon 179:-
Maskara  125:- klubbpris 89:-





En klänning från Gina Tricot
249:-



En liten Box från Bokia
69:-


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var det verkligen !!

2009-05-30 @ 21:23:52
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0