tjugoåtta

Hej!
nu sitter jag i skolan, har nyss haft filmkunskap, men efter lektionen fick jag reda på att vi egentligen var lediga idag, så står det iaf på vårat schema!
Men saken e den, lärarna visste inte ens om det, så nu har dom andra i klassen gått runt och frågat lärarna hur vi ska göra, Birgitta sa att om vi fick vara lediga för Religions läraren så fick vi vara lediga från hennes lektion oxå, jag vet inte var religions läraren har sagt, men jag ska gå hem ändå, det e typ bara fem sex stycken i klassen idag, och dom tar inte ens närvaro, elr inte Thomas iaf. So what's the point?

Så tänkte sitta vid datan här i skolan en stund för min dator hemma funkar inte, sen tänkte jag dra mig hemåt!

Ha de!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0