tjugosex

Hej!
Idag var jag på en Twilight-träff på stadsbibioteket i göteborg, sjukt kul att samlas med folk som har samma intresse som jag :)

Dom ställde fram lite gott godis och brownies som man kunde smaska på medans dom berätta lite om Twilight osv, dom hade oxå Twilight quiz de flesta frågor var VÄLDIGT lätta om man är ett Twilight-fan som jag ;) men det fanns nån fråga som var extra svår som t ex utslagsfrågan var, hur många gånger Bella nämner hur gudomlig Edward ser ut, i boken, och hon nämner det inte lite, hon nämner hans utseénde ett antal gånger, våran grupp gissade 35 ggr, men hon nämner det hela 60 ggr! SHIT! hahaha
Vi vann ju tyvärr inte då men men. (En Bok var priset, kommer inte ihåg vilken bok just nu)
Sen så hade vi fått en lapp var med varsitt nummer på, mitt nummer var 6, och dom lottade ut ett antal planscher, och jag vann inte en ända! :( jag har alltid samma otur..

Men jag träffade iaf en snäll Tjej där, och hon var väldigt trevlig och det roligaste var att hon hade gått i samma skola som jag går i nu, fast hon gick ut förra året, göteborg e rätt litet ändå;P hehe
så vi satt och snacka lite, om Twilight och Robert Pattinson såklart eftersom vi båda älskar dom två ämnerna ;)

Allt började kl 16 och höll på till 18, verkligen en rolig upplevelse:) det vill man göra om;)
Sen skulle dom tydligen göra en lite grej nere i nordstan imorgon oxå, och jag som ska jobba imon så jag kan inte vara med på de :'(
Men Jobbet går ju såklart före =)

Dom tog några bilder oxå som kommer komma upp på hemsidan inom snar framtid så checka out så ser ni mig ;)

www.Twilightsweden.se

Ne, nu ska jag upp och mysa med mamsen och Marcus lite, ha de gött så länge!

Ha de!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0