tjugosju

Hej!
Idag var första arbetsdagen.
Började kl tio, så jag vaknade klockan åtta gjorde snabbt iordning mig för skulle vara där halv tio så var tvungen att åka en timme innan.
Sen när jag väl var framme sa jag hejdå och tack för skjutsen till Marcus, sen gick jag mot Resturangen där man checkar in, Bytte om till Arbetskläder sen såg jag en välbekant komma in genom dörren och det var den underbara Sanela!
Det var nästan ett årsen man såg henne sist, och jag hade saknat henne så sjukt mycket!
Hon hade tagit över mitt gamla jobb i glassbaren,så hon ska jobba där hela sommaren!
Efter att vi hade bytt om gick vi ner till våra kiosker, kiosken jag skulle jobba i hette Pigvinkiosken.
Där träffade jag på Johanna hon som skulle lära mig den nya kassan, en jätte trevlig tjej.

Anders (Chefen)kom ner med kontraktet som jag fick skriva på, så nu har jag jobb under sommaren 2009 till 100%
=D=D

Var inte så jätte vackert väder idag så kom inte så mycket folk, men de var lugnt första dagen lixom =)
imon kommer det nog fler, för tror det skulle vara finare väder då.

Älskar att Jobba på Borås Djurpark för dom har så himla trevlig personal där!
så Tack Anders för att jag fick jobbet detta året oxå!

Nej, nu har jag en extrem huvudvärk, så ska gå upp och ta en huvudvärkstablett och sen lägga mig och vila tills maten blir klar :)

Ha de!
Pusshej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0