Oj! det var ju ett bra tagsen jag kikade in här.

Hejsan hoppas allihop! (om de e ens någon som läser)

ja som det står i rubriken var det ett bra tagsen jag skrev någon eller ens var inloggad på denna blogg. Jag har haft så mycket att göra och har inte haft tid eller ork för bloggen tyvärr.

Efter studenten började jag jobba på borås djurpark, vilket var skit kul, förutom vissa dagar, när en speciell person jobbade, vi kom bra överens men jag tålde tyvärr inte denna person. (vem gjorde det? Det hända jag hörde var klagomål som denne person hade gjort och sagt osv.)

Anyways, Träffade underbara personer som jobbade där förra året oxå. Det kom oxå dit nya snälla personer man kunde snacka med. 
Jag jobbade där hela sommaren, och har nu den 19 kvar sen e jag helt arbetslös! så måste börja söka jobb. men först å främst blir det KÖRKORT! :D

Har äntligen börjat med körkortet, Det startade i måndags och jag var ju skit nervös, shit asså, trodde jag skulle svimma eller något, men det gick super bra:) till och med läraren sa till mig att jag var riktigt duktig trots att jag aldrig hade kört bil innan.
Idag var dag nummer två på körlektionerna, och jag skulle träna på Panik bromsning, fortsätta på krypkörning, samt upp och nedväxling. Panik bromningen gick snabbt behövde bara göra det en gång för han sa att jag gjorde det perfekt redan första gången, så jag e helt klar med start, stanna, krypkörning och uppväxling. Broms och nedväxling måste jag öva lite mer på, men de blir nästa gång, plus nästa gång ska jag försöka starta i en backe! :S hur fan ska de gå till! hahah aja vi får se.

ja, de var det jag hade att skriva just nu, jag ska försöka skriva lite mer i fortsättningen, inte för att det är någon som direkt följer min blogg, men men, måste ju skriva av sig ibland :D

Ha de bäst!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0