Jag!

Namn: Sophia Rihm
Ålder: 19 (20 om 9 dar)
Ursprung: Svensk
Nämn något som gjorde dig glad igår: en kund sa att jag hade väldigt fint hår!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Sminkade mig
Det sista du sa högt: "Lea gå in" (till hunden)

Det senaste någon sa till dig: "Fia, får jag låna 20 kr av dig?"
Vad har du druckit idag: Pucko
Vad var det senaste du köpte: ett lypsyl
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grå
Vad är det för väder hos dig nu: SOL!
Godaste glassmaken: Gammaldags Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njea, vet inte riktigt...
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: njea, var ett tagsen nu..

Trivs du med ditt jobb: JA!
Favoritklädsel: leggins och en tunika
Vad ser du om du tittar till höger: En hylla med alla mina tv-serier, tvn, en till hylla med alla mina filmer en vit byrå
Vad gör dig glad just nu: att jag börjar inte fören 15 :D

Vad ska du göra härnäst: ska gå upp på övervåningen och göra Lea sällskap:) sen jobba
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: avslappnad
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon eller nattmänniska: NATT
Vad är viktigast för dig: Min familj, vänner!

Är du kittlig: yes!
Snarkar du: bara ibland när jag är riktigt förkyld!
Stjärntecken: Fisk
Stökigt eller välstädat: Stökigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja snälla, vi gör det!!! :D Btw kom hit först :) <3

2010-06-06 @ 21:57:25
URL: http://lovelienell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0